Аналіз історичного досвіду організації фахової підготовки студентів машинобудівних спеціальностей

Автор(и)

  • Софія Дембіцька Вінницький національний технічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31649/2524-1079-2019-4-1-001-006

Ключові слова:

фахова підготовка, підготовка фахівців машинобудівної галузі, формування компетенцій, удосконалення навчального процессу, історичний розвиток процесу фахової підготовки

Анотація

У статті проаналізовані етапи розвитку фахової підготовки працівників машинобудівної галузі. Розглядаються методичні особливості забезпечення цього процесу та їх вдосконалення на кожному з етапів її розвитку.

Об’єкт дослідження – історичний розвиток процесу фахової підготовки майбутніх спеціалістів машинобудівної галузі.

Метою даної статті є аналіз особливостей підготовки майбутніх фахівців машинобудівної галузі з моменту її виникнення дотепер. Такий аналіз здійснено з метою виокремлення позитивних та негативних моментів на кожному з розглядуваних етапів для окреслення шляхів вдосконалення процесу підготовки майбутніх машинобудівників.

Аналіз історичного досвіду підготовки фахівців машинобудівної галузі показує, що пошуки ефективних методів і засобів відбувалися завжди. За два століття практики підготовки майбутніх машинобудівників на теренах України навчання змінилося із суто теоретичного до теоретико-практичного. В процесі еволюції вищої школи відкидалися ті методичні підходи, які не приносили очікуваного результату.

В статті здійснено аналіз публікацій щодо питання фахової підготовки майбутніх машинобудівників та визначено, що шляхами його вдосконалення є стандартизація змісту підготовки майбутніх машинобудівників (шляхом затвердження стандартів вищої освіти України), врахування вимог компетентнісного підходу, формування мотивації до самовдосконалення та самоосвіти працівників машинобудівної галузі протягом усієї фахової діяльності й використання новітніх технологій та інновацій.

Перспективами подальших досліджень є розробка методичного забезпечення підготовки майбутніх фахівців машинобудівних спеціальностей на основі компетентнісного підходу.

Біографія автора

Софія Дембіцька, Вінницький національний технічний університет

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри безпеки життєдіяльності та педагогіки безпеки

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 224

Опубліковано

2019-08-28

Як цитувати

[1]
С. Дембіцька, «Аналіз історичного досвіду організації фахової підготовки студентів машинобудівних спеціальностей», ПедБез, вип. 4, вип. 1, с. 1–6, Сер 2019.

Номер

Розділ

Статті

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.