Перейти до головного Перейти в головне навігаційне меню Перейти на нижній колонтитул сайту
  • Поточний випуск
  • Архіви
  • Про нас
    • Про журнал
    • Подання
    • Редакційний штат
    • Контакт
Пошук
  • Зареєструватися
  • Увійти
Пошук
  1. Головна /
  2. Архіви

Архіви

  • Том 10 № 1 (2025)

  • Том 9 № 2 (2024)

  • Том 9 № 1 (2024)

  • Том 8 № 1-2 (2023)

  • Том 7 № 1-2 (2022)

  • Том 6 № 1-2 (2021)

  • Том 5 № 2 (2020)

  • Том 5 № 1 (2020)

  • Том 4 № 2 (2019)

  • Обкладинка журналу № 1 2019 р.

    Том 4 № 1 (2019)

  • Том 3 № 2 (2018)

  • Том 3 № 1 (2018)

  • Том 2 № 2 (2017)

  • Том 2 № 1 (2017)

  • Том 1 № 1 (2016)

    Iнформування населення щодо наукових розробок у галузі педагогіки безпеки та безпеки життєдіяльності

Авторам

Правила оформлення статей HTML  PDF

Додатки до правил   PDF (дод. 1-4)  

Науково-видавничі сайти ВНТУ

Наукові журнали ВНТУ

Видавництво ВНТУ

Конференції ВНТУ

Сайт ІРВЦ ВНТУ

Сайт ВНТУ

Інформація

  • Для читачів
  • Для авторів
  • Для бібліотекарів

Подати статтю

Подати статтю

Мова

  • Українська
  • English
Найбільш читані статті
  • Цифрова доступність в освіті: виклики та перспективи
    29
  • Розвиток критичного мислення та медіаграмотності як основи формування культури безпеки майбутніх фахівців з цифрових технологій
    25
  • Вплив ШІ-тьюторів на мотивацію та навчальну ефективність здобувачів
    22
  • Штучний інтелект як інструмент підвищення ефективності дистанційного навчання
    19
  • Роль міждисциплінарної інтеграції в підготовці фахівців до роботи в сучасних умовах
    18
  • Вплив інноваційних освітніх технологій на підготовку фахівців в умовах динамічного розвитку ринку праці
    13
  • Особливості застосування онтолого-керованого підходу до аналізу убезпечення закладів освіти
    12
  • Система цінностей як основа взаєморозуміння в роботі зі стейкхолдерами в ЗВО
    11
  • ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО БЕЗПЕКИ ЖИТТЯ І ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
    11
  • Формування компетентності фахівців з професійної освіти
    11
Ключові слова

ISSN 2524-1087 (Online),    ISSN 2524-1079 (Print)

© РВВ ВНТУ, 2017-2024

Про цю видавничу систему