Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
Search
  1. Home /
  2. Archives

Archives

  • Vol. 10 No. 1 (2025)

  • Vol. 9 No. 2 (2024)

  • Vol. 9 No. 1 (2024)

  • Vol. 8 No. 1-2 (2023)

  • Vol. 7 No. 1-2 (2022)

  • Vol. 6 No. 1-2 (2021)

  • Vol. 5 No. 2 (2020)

  • Vol. 5 No. 1 (2020)

  • Vol. 4 No. 2 (2019)

  • Обкладинка журналу № 1 2019 р.

    Vol. 4 No. 1 (2019)

  • Vol. 3 No. 2 (2018)

  • Vol. 3 No. 1 (2018)

  • Vol. 2 No. 2 (2017)

  • Vol. 2 No. 1 (2017)

  • Vol. 1 No. 1 (2016)

    The journal “Health and Safety Pedagogy” publishes articles containing new theoretical and practical results in the fields of education, vocational training and life safety.

For Authors

Autrhor Guidelines (in Ukrainian) HTML  PDF

Additions to the Guidelines (in Ukrainian)   PDF (add. 1-4)

Scientific Publishing Sites of VNTU

Scientific journals of VNTU

VNTU Press

Conferences of VNTU

Infomation and Publishing Centre of VNTU

VNTU

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • Українська
  • English
Most Read Articles
  • Розвиток критичного мислення та медіаграмотності як основи формування культури безпеки майбутніх фахівців з цифрових технологій
    23
  • Цифрова доступність в освіті: виклики та перспективи
    22
  • Вплив ШІ-тьюторів на мотивацію та навчальну ефективність здобувачів
    18
  • Штучний інтелект як інструмент підвищення ефективності дистанційного навчання
    17
  • Роль міждисциплінарної інтеграції в підготовці фахівців до роботи в сучасних умовах
    16
  • Вплив інноваційних освітніх технологій на підготовку фахівців в умовах динамічного розвитку ринку праці
    14
  • Система цінностей як основа взаєморозуміння в роботі зі стейкхолдерами в ЗВО
    11
  • Формування компетентності фахівців з професійної освіти
    11
  • Особливості застосування онтолого-керованого підходу до аналізу убезпечення закладів освіти
    11
  • Роль емоційного інтелекту в професійній діяльності фахівців медичного профілю
    10
Keywords

ISSN 2524-1087 (Online),    ISSN 2524-1079 (Print)

© EPD VNTU, 2017-2024

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.