Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
Search
  1. Home /
  2. Archives

Archives

  • Vol. 10 No. 1 (2025)

  • Vol. 9 No. 2 (2024)

  • Vol. 9 No. 1 (2024)

  • Vol. 8 No. 1-2 (2023)

  • Vol. 7 No. 1-2 (2022)

  • Vol. 6 No. 1-2 (2021)

  • Vol. 5 No. 2 (2020)

  • Vol. 5 No. 1 (2020)

  • Vol. 4 No. 2 (2019)

  • Обкладинка журналу № 1 2019 р.

    Vol. 4 No. 1 (2019)

  • Vol. 3 No. 2 (2018)

  • Vol. 3 No. 1 (2018)

  • Vol. 2 No. 2 (2017)

  • Vol. 2 No. 1 (2017)

  • Vol. 1 No. 1 (2016)

    The journal “Health and Safety Pedagogy” publishes articles containing new theoretical and practical results in the fields of education, vocational training and life safety.

For Authors

Autrhor Guidelines (in Ukrainian) HTML  PDF

Additions to the Guidelines (in Ukrainian)   PDF (add. 1-4)

Scientific Publishing Sites of VNTU

Scientific journals of VNTU

VNTU Press

Conferences of VNTU

Infomation and Publishing Centre of VNTU

VNTU

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • Українська
  • English
Most Read Articles
  • Роль міждисциплінарної інтеграції в підготовці фахівців до роботи в сучасних умовах
    16
  • Розвиток критичного мислення та медіаграмотності як основи формування культури безпеки майбутніх фахівців з цифрових технологій
    14
  • Соціальна інженерія як загроза кібербезпеці: методи запобігання та захисту
    14
  • Штучний інтелект як інструмент підвищення ефективності дистанційного навчання
    11
  • Вплив ШІ-тьюторів на мотивацію та навчальну ефективність здобувачів
    11
  • Цифрова доступність в освіті: виклики та перспективи
    10
  • Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з професійної освіти засобами цифрових технологій
    9
  • Педагогічні умови формування графічної компетентності майбутніх фахівців у галузі електроніки та телекомунікацій засобами цифрових технологій
    9
  • Педагогічне спілкування в системі комунікативних компетентностей викладача ЗВО
    9
  • Психологічні аспекти дистанційного навчання: мотивація, самоорганізація та підтримка студентів
    9
Keywords

ISSN 2524-1087 (Online),    ISSN 2524-1079 (Print)

© EPD VNTU, 2017-2024

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.