Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
Search
  1. Home /
  2. Archives

Archives

  • Vol. 10 No. 2 (2025)

  • Vol. 10 No. 1 (2025)

  • Vol. 9 No. 2 (2024)

  • Vol. 9 No. 1 (2024)

  • Vol. 8 No. 1-2 (2023)

  • Vol. 7 No. 1-2 (2022)

  • Vol. 6 No. 1-2 (2021)

  • Vol. 5 No. 2 (2020)

  • Vol. 5 No. 1 (2020)

  • Vol. 4 No. 2 (2019)

  • Обкладинка журналу № 1 2019 р.

    Vol. 4 No. 1 (2019)

  • Vol. 3 No. 2 (2018)

  • Vol. 3 No. 1 (2018)

  • Vol. 2 No. 2 (2017)

  • Vol. 2 No. 1 (2017)

  • Vol. 1 No. 1 (2016)

    The journal “Health and Safety Pedagogy” publishes articles containing new theoretical and practical results in the fields of education, vocational training and life safety.

Language

  • Українська
  • English

Make a Submission

Make a Submission
For Authors

Autrhor Guidelines (in Ukrainian) HTML  PDF

Additions to the Guidelines (in Ukrainian)   PDF (add. 1-4)

Scientific Publishing Sites of VNTU

Scientific journals of VNTU

VNTU Press

Conferences of VNTU

Infomation and Publishing Centre of VNTU

VNTU

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most Read Articles
  • Застосування інноваційних технологій в процесі вивчення дисципліни «Міжнародне право» студентами юридичних спеціальностей
    17
  • ВПЛИВ ОСВІТИ НА ЗДОРОВ’Я ЗАЙНЯТОГО НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ В АСПЕКТІ ЙОГО САМОЗБЕРЕЖЕННЯ
    15
  • Соціальна інженерія як загроза кібербезпеці: методи запобігання та захисту
    15
  • Розвиток критичного мислення та медіаграмотності як основи формування культури безпеки майбутніх фахівців з цифрових технологій
    15
  • Штучний інтелект як інструмент підвищення ефективності дистанційного навчання
    15
  • Використання ШІ в навчанні фізико-технічних дисциплін в контексті STEM
    14
  • Методологія впровадження симуляційних ігор під час вивчення дисципліни «Громадянська освіта»
    13
  • Етичні аспекти підготовки фахівців: відповідальність за якість освіти та розвиток професійної етики
    12
  • Використання студентами методів тайм-менеджменту під час самостійного навчання в університеті
    12
  • Роль міждисциплінарної інтеграції в підготовці фахівців до роботи в сучасних умовах
    10
Keywords

ISSN 2524-1087 (Online),    ISSN 2524-1079 (Print)

© EPD VNTU, 2017-2024

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.