Вдосконалення організації дозвілля студентів закладів вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-021-027Ключові слова:
Розвиток особистості, дозвілля студентів, ретріт, воркшоп, семінар, співпраця, соціологічні дослідження, фандрайзинг, освітаАнотація
У сфері вищої освіти зосередженість на академічних досягненнях часто затьмарює не менш важливий аспект цілісного розвитку особистості, який неможливий без ефективного використання вільного від навчання часу. У цій статі досліджується трансформаційний потенціал триденного ретріту як унікального та важливого дозвілля для сприяння цілісному особистому розвитку студентів університету. Заглиблюючись у планування, виконання та стійкий вплив таких відступів, цей комплексний аналіз має на меті пролити світло на шляхи, за допомогою яких університети можуть переосмислити освіту за межами аудиторії, розкриваючи повний потенціал своїх студентів.
Покращення дозвілля студентів вищих навчальних закладів для розвитку особистості передбачає мультидисциплінарний підхід із залученням експертів із психології, освіти, соціології та суміжних галузей. Мета подібних заходів полягає в тому, щоб надати студентам всебічний, збагачувальний досвід, який сприяє особистому зростанню, самосвідомості та загальному благополуччю під час триденного ретріту.
Крім того залучення в якості учасників та організаторів подібних заходів експертів та чинних спеціалістів різних компаній дозволить поглибити та розширити співпрацю університетів із стейкхолдерами, що, в свою чергу, сприятиме посиленню позицій навчального закладу на освітній ниві, а самих студентів зробити конкурентно-спроможними на сучасному ринку праці.
Посилання
GlobalLogic Ukraine University project. GlobalLogic Ukraine. (б. д.). GlobalLogic Ukraine. URL: https://www.globallogic.com/ua/university-project/.
Дмитрук, Н., Падалка, Г., Тілікіна, Н., Єрко, Г., Півоварова, Н., Нагорняк, К., Харченко, О., & Кірєєв, С. (2017). Результати репрезентативного соціологічного дослідження. Молодь України 2017. ТОВ «Терно-граф». URL: https://decentralization.gov.ua/uploads/library/file/146/Sociologichne_doslidzhennya__povniiy_zvit_.pdf.
Ірхіна, Ю. (2015). Організація дозвілля студентів у вищих навчальних закладах україни як проблема 21 століття. Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки, (2 (65)), 107–111. DOI: https://doi.org/https://10.33310/2518-7813-2019-65-2-107-111.
ІТ-компанія Boosta запустила напрямок співпраці з університетами - Lviv IT Cluster. (б. д.). Lviv IT Cluster. URL: https://itcluster.lviv.ua/it-kompaniya-boosta-zapustyla-napryamok-spivpraczi-z-universytetamy/.
Кисельов, В., & Балашов, Д. (2023). Організація та проведення студентського дозвілля в умовах дистанційного навчання. Освіта. Інноватика. Практика, 11(5), 26–30. DOI: https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol11i5-004.
Литвин, І. (2014). Ендавмент як інструмент благодійної діяльності: практика правового регулювання у Сполучених Штатах Америки та Російській Федерації. Науковий часопис Національної академії прокуратури України, (3), 58–64. URL: http://www.chasopysnapu.gp.gov.ua/ua/pdf/3-2015/litvin.pdf.
Монастирська, В., & Слободянюк, А. (2018). Проведення вільного часу студентами в НТКП ВНТУ. Інститут соціально-гуманітарних наук. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4718.
Олійник, І., & Єрусалимець, К. (2013). Формування культури дозвілля студентської молоді. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: збірник наукових праць Волинського національного університету імені Лесі Українки, 1(21), 207–212. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/229326453.pdf.
OhNxuB. (2021). Мільйони в IT-освіту й десятки навчальних програм. Як EPAM, SoftServe, ELEKS, Intellias, Luxoft та інші дбають про майбутніх співробітників. dev.ua. URL: https://dev.ua/news/miliony-v-it-osvitu.
Пішун, С. Г. (2005). Формування культури дозвілля студентів вищих навчальних закладів в умовах роботи студентського клубу: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.07 Київ. URL: https://dspace.univd.edu.ua/server/api/core/bitstreams/9a75ce71-7069-4f85-8d3f-54fb7d90859a/content.
Сидор, І. П. (2011). Проблеми та перспективи організації дозвілля студентів у вищих навчальних закладах України [Problems and prospects of the organization of leisure time of students in higher educational institutions of Ukraine]. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Педагогіка, соціальна робота», 20 (75), 128–131. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/5551/1/ПРОБЛЕМИ%20ТА%20ПЕРСПЕКТИВИ%20ОРГАНІЗАЦІЇ%20ДОЗВІЛЛЯ%20СТУДЕНТІВ.pdf.
Слободянюк, А., & Косарєва, Л. (2018). Особистісні ресурси студентської молоді (на матеріалах соціально-психологічних досліджень). Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка, (17), 89–94. DOI: https://doі.org/10.32835/2223-5752.2018.17.89-94.
Співпраця з університетами – SoftServe. (б. д.). IT Jobs at SoftServe – Start tech career now. URL: https://career.softserveinc.com/uk-ua/university-cooperation.
Статенков, О. В. (2014). Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді. Освітологічний дискурс, 2 (6), 185–195. URL: https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/119.
Шевчук, К., & Мирончук, Н. (2015). Професійна підготовка фахівців у системі неперервної освіти. Збірник наукових праць; за заг. ред. С. С. Вітвицької, Н. М. Мирончук. Житомир, 303–306. URL: http://eprints.zu.edu.ua/20512/1/шевчук%20Катя,%20Мирончук.pdf.
##submission.downloads##
-
pdf
Завантажень: 53
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.