ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.31649/2524-1079-2016-1-1-48-52Ключові слова:
самостійна робота; безпека життєдіяльності; професійна підготовка; удосконалення навчального процесуАнотація
Викладено інформацію про особливості організації самостійної роботи студентів з безпеки життєдіяльності в процесі підготовки фахівців. Запропоновано низку методичних рекомендацій щодо організації самостійної роботи студентів з метою формування творчого мислення в майбутніх фахівців.
Об’єкт дослідження – самостійна робота студентів вищих навчальних закладів III–IV рівнів акредитації.
Мета роботи – розкриття особливостей організації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів III–IV рівнів акредитації з безпеки життєдіяльності з урахуванням особливостей професійної підготовки.
Установлено, що формування досвіду самостійної роботи студентів можливе за таких умов: використання нових інформаційних технологій, урахування специфіки вивчення навчальних дисциплін, доцільної організації та ефективного стимулювання самостійної пізнавальної й наукової діяльності студентів.
Перспективи подальших досліджень полягають у розробленні методичного забезпечення самостійної роботи і з’ясуванні її характерних особливостей за певними напрямками підготовки у вищих навчальних закладах III–IV рівнів акредитації.
Посилання
2. Діордіященко О. В. Самостійна робота студентів у ВНЗ. Педагогические науки: проблемы подготовки специалистов [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/ONG_2006/Pedagogica/17894.doc.htm.
3. Кобилянський О. В. Теоретико-методичні основи навчання безпеки життєдіяльності студентів економічних спеціальностей у вищих навчальних закладах : [монографія] / Кобилянський О. В. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – 590 с.
4. Буланова-Топоркова М. В. Педагогика и психология высшей школы: учеб. пособие / Буланова-Топоркова М. В. – Ростов н/Д. : Феникс, 2002. – 544 с.
5. Грицюк Л. К. Організація самостійної роботи студентів у навчальному процесі вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Л. К. Грицюк, М. В. Сірук. – Режим доступу :
http://esnuir.eenu.edu.ua/bitstream/123456789/1010/3/Gritsyuk.pdf
6. Шимко І. Проблеми організації самостійної роботи у вищій школі / І. Шимко // Рідна школа. – 2005. – № 8. – С. 34–35.
7. Зимняя Н. А. Педагогическая психология / Зимняя Н. А. – М. : Логос. 2003. – 384 с.
8. Кабанова-Меллер Е. Н. Психология формирования знаний и навыков / Кабанова-Меллер Е. Н. – М. : Просвещение, 1982. – 260 c.
9. Організація самостійної роботи студентів в умовах інтенсифікації навчання : навч. посіб. / [А. М. Алексюк, А. А. Аюрзанайн, П. І. Підкасистий та ін.]. – К. : ІСДО, 1993. – 336 с.
10. Організація самостійної роботи студентів / За заг. ред. В. М. Король, В. П. Мусієнко, Н. Т. Токової. – Черкаси : Вид-во ЧДУ, 2003. – 216 с.
REFERENCES
1. Kobylianskyi O. V. Teoretychni zasady formuvannia kompetentsii z bezpeky zhyttiediialnosti u studentiv ekonomichnykh spetsialnostei : [monohrafiia] / Kobylianskyi O. V., Dembitska S. V., Kobylianska I. M. – Vinnytsia : VNTU, 2014. – 264 s.
2. Diordiiashchenko O. V. Samostiina robota studentiv u VNZ. Pedahohycheskye nauky: problemы podhotovky spetsyalystov [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : http://www.rusnauka.com/ONG_2006/Pedagogica/17894.doc.htm.
3. Kobylianskyi O. V. Teoretyko-metodychni osnovy navchannia bezpeky zhyttiediialnosti studentiv ekonomichnykh spetsialnostei u vyshchykh navchalnykh zakladakh : [monohrafiia] / Kobylianskyi O. V. – Vinnytsia : VNTU, 2012. – 590 s.
4. Bulanova-Toporkova M. V. Pedagogika i psihologiya vyisshey shkolyi: ucheb. posobie / Bulanova-Toporkova M. V. – Rostov n/D. : Feniks, 2002. – 544 s.
5. Hrytsiuk L. K. Orhanizatsiia samostiinoi roboty studentiv u navchalnomu protsesi vyshchoho navchalnoho zakladu [Elektronnyi resurs] / L. K. Hrytsiuk, M. V. Siruk. – Rezhym dostupu :
http://esnuir.eenu.edu.ua/bitstream/123456789/1010/3/Gritsyuk.pdf.
6. Shymko I. Problemy orhanizatsii samostiinoi roboty u vyshchii shkoli / I. Shymko // Ridna shkola. – 2005. – № 8. – S. 34–35.
7. Zimnyaya N. A. Pedagogicheskaya psihologiya / Zimnyaya N. A. – M. : Logos. 2003. – 384 s.
8. Kabanova-Meller E. N. Psihologiya formirovaniya znaniy i navyikov / Kabanova-Meller E. N. – M. : Prosveschenie, 1982. – 260 c.
9. Orhanizatsiia samostiinoi roboty studentiv v umovakh intensyfikatsii navchannia : navch. posib. / [A. M. Aleksiuk, A. A. Aiurzanain, P. I. Pidkasystyi ta in.]. – K. : ISDO, 1993. – 336 s.
10. Orhanizatsiia samostiinoi roboty studentiv / Za zah. red. V. M. Korol, V. P. Musiienko, N. T. Tokovoi. – Cherkasy : Vyd-vo ChDU, 2003. – 216 s.
##submission.downloads##
-
pdf
Завантажень: 782