Методологія впровадження симуляційних ігор під час вивчення дисципліни «Громадянська освіта»
DOI:
https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-065-070Ключові слова:
симуляційні ігри, громадянська освіта, здобувачі освітиАнотація
Стаття присвячена дослідженню та розробці методології впровадження симуляційних ігор як інноваційного методу навчання в контексті вивчення дисципліни «Громадянська освіта». У статті розглядаються переваги симуляційних ігор, їх роль у підвищенні активності та інтерактивності студентів, а також способи їх впровадження в освітній процес. Також надається аналіз практичних аспектів використання симуляційних ігор для досягнення цілої громадянської освіти та розвитку ключових компетенцій студентів.
Метою статті є обґрунтування методології впровадження симуляційних ігор під час вивчення дисципліни «Громадянська освіта».
Симуляційні ігри є потужним інструментом для підвищення якості навчання та підготовки студентів до активної громадянської участі. У статті розглядаються основні принципи впровадження симуляційних ігор у навчальний процес, а також їхні переваги, зокрема, по-перше, сприяють активному навчанню здобувачів освіти шляхом залучення їх до участі у вирішені реальних проблемних ситуацій. Учасники вирішують завдання, приймають рішення та взаємодіють між собою, що сприяє глибокому засвоєнню матеріалу. По-друге, стимулюють до критичного аналізу та оцінки інформації. Учасники приймають обґрунтовані рішення, а це сприяє розвитку критичного мислення та аналітичних навичок. По-третє, учасники симуляційних ігор опановують навички ефективного спілкування, переконання та співпраці між собою. Це особливо важливо під час вивчення дисципліни «Громадянська освіта», де навички співпраці та обговорення є ключовими. По-четверте, створюють можливості для розробки сценаріїв, що відображають реальні ситуації та виклики в громадянському житті. Це дозволяє здобувачам освіти краще розуміти складні питання та приймати відповідні виважені та обґрунтовані рішення.
Посилання
Bai, S., Khiu, K.F., & Khuanh, B. (2020). Chy pokrashchuie heimifikatsiia rezultaty navchannia uchniv? Dokazy metaanalizu ta syntezu yakisnykh danykh v osvitnikh kontekstakh [Does gamification improve student learning outcomes? Evidence from meta-analysis and synthesis of qualitative data in educational contexts]. Ohliad osvitnikh doslidzhen. URL: https://doi.org/10.1016/j.edurev.2020.100322. [in Ukrainian].
Dicheva, D., Dichev, C., Agre, G., & Angelova, G. (2015). Gamification in education: Asystematic mapping study. Journal of educational technology & society, 18(3), 75-88.
Faiella, F., Rikkardi, M. (2015). Heimifikatsiia ta navchannia: ohliad problem i doslidzhen [Gamification and learning: A review of issues and research]. Zhurnal elektronnoho navchannia ta suspilstva znan, 11 (3), 13–21. URL: https://doi.org/10.20368/1971-8829/1072. [in Ukrainian].
Карр, К. M. (2012). The gamification of learning andinstruction: game-based methods and strategies fortraining and education. John Wiley & Sons..
Lee, J. J., & Hammer, J. (2011). Gamification in education: What, how, why bother? Academic exchange quarterly, 15(2), 146.
Pereiaslavska, S., & Smahina, O. (2019). Heimifikatsiia yak suchasnyi napriam vitchyznianoi osvity [Gamification as a modern direction of national education]. Vidkryte osvitnie e-seredovyshche suchasnoho universytetu, 250-260. [in Ukrainian].
Saienko, N. V., Novikova, Ye. B. (2019). Potentsial heimifikatsii yak suchasnoi osvitnoi tekhnolohii v umovakh ZVO [The potential of gamification as a modern educational technology in higher education]. Visnyk Natsionalnoho universytetu “Chernihivskyi kolehium” imeni T. H. Shevchenka. Seriia: Pedahohichni nauky, 5 (161), 187–191. Chernihiv: NUChK. [in Ukrainian].
Smiderle, R., Riho, S. Kh., Markes, L. B. ta in. (2020). Vplyv heimifikatsii na navchannia, zaluchennia ta povedinku studentiv na osnovi yikh osobystisnykh rysy [The impact of gamification on learning, engagement and behavior of students based on their personality traits]. Rozumne seredovyshche navchannia, 7, 3. URL: https://doi.org/10.1186/s40561-019-0098-x. [in Ukrainian].
Stavnycha, N. O. (2023). Zastosuvannia proiektyvnykh tekhnolohii v protsesi pidhotovky fakhivtsiv z mizhnarodnoho prava: intehratsiia interaktyvnosti ta motyvatsii [Application of projective technologies in the process of training specialists in international law: integration of interactivity and motivation]. Nauka i tekhnika sohodni. Seriia “Pedahohika”, 9(23), 460-475. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 167
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.