Особливості застосування інтерактивних технологій навчання вищої математики в закладах вищої технічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31649/2524-1079-2018-3-1-064-068Ключові слова:
когнітивно-творча компетенція, вища математика, інтерактивне заняттяАнотація
В статті описано технологію формування когнітивно-творчої компетенції у студентів технічних спеціальностей та наведено приклад проведення інтерактивного заняття з вищої математики.
СПИСОК ПОСИЛАНЬ
Вербицкий, А. А. (1991). Активное обучение в высшей школе: контекстный подход. Москва: Высшая школа.
Паньков, Д. В. (2006). Інтерактивні технології навчання. Організаційно-методичні аспекти. Донецьк: ДІПО ІПП.
Петрук, В. А. (2011). Формування базового рівня професійної компетентності у майбутніх фахівців технічних спеціальностей засобами інтерактивних технологій. Вінниця: ВНТУ.
Прозор, О. П., & Петрук, В. А. (2015). Формування когнітивно-творчої компетенції майбутніх фахівців технічного профілю в процесі навчання вищої математики. Вінниця: ВНТУ.
Stain, B. S., & Glover, J. A. (Ed.) (1988). Memory and Creativity. Handbook of Creativity. N.Y. and London: Plenum Press.
Посилання
Pankov, D. V. (2006). Interaktyvni tekhnolohii navchannia. Orhanizatsiino-metodychni aspekty. Donetsk: DIPO IPP.
Petruk, V. A. (2011). Formuvannia bazovoho rivnia profesiinoi kompetentnosti u maibutnikh fakhivtsiv tekhnichnykh spetsialnostei zasobamy interaktyvnykh tekhnolohii. Vinnytsia: VNTU.
Prozor, O. P., & Petruk, V. A. (2015). Formuvannia kohnityvno-tvorchoi kompetentsii maibutnikh fakhivtsiv tekhnichnoho profiliu v protsesi navchannia vyshchoi matematyky. Vinnytsia: VNTU.
Stain, B. S., & Glover, J. A. (Ed.) (1988). Memory and Creativity. Handbook of Creativity. N.Y. and London: Plenum Press.
Verbytskyi, A. A. (1991). Aktyvnoe obuchenye v vysshei shkole: kontekstnyi podkhod. Moskva: Vysshaia shkola.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 398