Особливості навчання слухачів-іноземців математики
DOI:
https://doi.org/10.31649/2524-1079-2019-4-2-166-172Ключові слова:
слухачі-іноземці, інформаційні технології, принципи навчання, педагогічні умови, термінологія, презентаціяАнотація
Стаття присвячується особливостям навчання слухачів-іноземців математики в закладах вищої технічної освіти України. Запропоновано ряд принципів навчання слухачів-іноземців математики. Висунуто комплекс педагогічних вимог, спрямованих на формування загальнокультурних і загальнопрофесійних компетенцій слухачів.
Навчання для слухачів-іноземців є початковим етапом, що має свої особливості, оскільки за досить короткий час вони повинні засвоїти не тільки достатній обсяг теоретичних та практичних знань з математики, її застосування для розв’язування професійних завдань, але й створити власну математичну базу, сформувати комунікативні навички та вміння, які будуть необхідні їм для повноцінної участі у житті ЗВО, а також застосуванні для вирішення професійних завдань.
Посилання
Bulhakova, N. B. (2002). Systema propedevtychnoi pidhotovky inozemnykh hromadian z pryrodnychykh dystsyplin u tekhnichnomu universyteti. (Dys. d-ra ped. nauk). In-t pedahohiky APN Ukrainy, Kyiv.
Dzendziura, N., & Vernei, O. (2018). Adaptatsiia studentiv – inozemtsiv u zakladakh vyshchoi osvity Ukrainy. IV Mizhnarodna naukovo-metodychna konferentsiia. Aktualni pytannia orhanizatsii navchannia inozemnykh studentiv v Ukraini. Ternopil: TNTU imeni Ivana Puliuia, 187-192.
Hrytsyk, T. A. (2014). Psykholoho-pedahohichni osoblyvosti navchannia vyshchoi matematyky studentiv-inozemtsiv. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, (39), 235-245.
Klieopa, I. A., & Dubova, N. B. (2019). Dosvid orhanizatsii protsesu vyvchennia matematyky slukhachamy-inozemtsiamy pidhotovchoho viddilennia. Pedahohika bezpeky, vol. 4, 1, 33-42.
Petruk, V. A., Dubova, N. B., & Klieopa, I. A. (2018). Likvidatsiia akademichnoi riznytsi z matematyky u slukhachiv - inozemtsiv pidhotovchoho viddilennia. Fizyko-matematychna osvita, Vyp. 4(18), 132-135.
Postavnychyi, Yu. S. (2015). Teoretychni osnovy formuvannia kultury matematychnoi movy. Psykholohiia. Sotsiolohiia. Pedahohika, 5 (48), 19-25.
Sladkikh, I. A. (2011). Psykholoho-pedahohichni aspekty formuvannia hotovnosti studentiv – inozemtsiv hrup dovuzivskoi pidhotovky do navchannia u tekhnichnomu universyteti. Nauka i ovita: pedahohika, 6, 220-222.
Vikhrova, O. V. (2013). Metodychni osoblyvosti navchannia matematyky inshomovnykh slukhachiv na pidhotovchykh fakultetakh vitchyznianykh vuziv. Aktualni pytannia pryrodnycho-matematychnoi osvity: zb. nauk. prats, Sumy: VVP «Mriia», 5–8.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 234