Особливості навчання слухачів-іноземців математики

  • Ірина Клєопа Вінницький національний технічний університет
  • Олена Прозор Вінницький національний технічний університет
Ключові слова: слухачі-іноземці, інформаційні технології, принципи навчання, педагогічні умови, термінологія, презентація

Анотація

Стаття присвячується особливостям навчання слухачів-іноземців математики в закладах вищої технічної освіти України. Запропоновано ряд принципів навчання слухачів-іноземців математики. Висунуто комплекс педагогічних вимог, спрямованих на формування загальнокультурних і загальнопрофесійних компетенцій слухачів.

Навчання для слухачів-іноземців є початковим етапом, що має свої особливості, оскільки за досить короткий час вони повинні засвоїти не тільки достатній обсяг теоретичних  та практичних знань з математики, її застосування для розв’язування професійних завдань, але й створити власну математичну базу, сформувати комунікативні навички та вміння, які будуть необхідні їм для повноцінної участі у житті ЗВО, а також застосуванні для вирішення професійних завдань.

Біографії авторів

Ірина Клєопа, Вінницький національний технічний університет

асистент кафедри вищої математики

Олена Прозор, Вінницький національний технічний університет

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри вищої математики

Посилання

Bulhakova, N. B. (2002). Systema propedevtychnoi pidhotovky inozemnykh hromadian z pryrodnychykh dystsyplin u tekhnichnomu universyteti. (Dys. d-ra ped. nauk). In-t pedahohiky APN Ukrainy, Kyiv.

Dzendziura, N., & Vernei, O. (2018). Adaptatsiia studentiv – inozemtsiv u zakladakh vyshchoi osvity Ukrainy. IV Mizhnarodna naukovo-metodychna konferentsiia. Aktualni pytannia orhanizatsii navchannia inozemnykh studentiv v Ukraini. Ternopil: TNTU imeni Ivana Puliuia, 187-192.

Hrytsyk, T. A. (2014). Psykholoho-pedahohichni osoblyvosti navchannia vyshchoi matematyky studentiv-inozemtsiv. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, (39), 235-245.

Klieopa, I. A., & Dubova, N. B. (2019). Dosvid orhanizatsii protsesu vyvchennia matematyky slukhachamy-inozemtsiamy pidhotovchoho viddilennia. Pedahohika bezpeky, vol. 4, 1, 33-42.

Petruk, V. A., Dubova, N. B., & Klieopa, I. A. (2018). Likvidatsiia akademichnoi riznytsi z matematyky u slukhachiv - inozemtsiv pidhotovchoho viddilennia. Fizyko-matematychna osvita, Vyp. 4(18), 132-135.

Postavnychyi, Yu. S. (2015). Teoretychni osnovy formuvannia kultury matematychnoi movy. Psykholohiia. Sotsiolohiia. Pedahohika, 5 (48), 19-25.

Sladkikh, I. A. (2011). Psykholoho-pedahohichni aspekty formuvannia hotovnosti studentiv – inozemtsiv hrup dovuzivskoi pidhotovky do navchannia u tekhnichnomu universyteti. Nauka i ovita: pedahohika, 6, 220-222.

Vikhrova, O. V. (2013). Metodychni osoblyvosti navchannia matematyky inshomovnykh slukhachiv na pidhotovchykh fakultetakh vitchyznianykh vuziv. Aktualni pytannia pryrodnycho-matematychnoi osvity: zb. nauk. prats, Sumy: VVP «Mriia», 5–8.

Опубліковано
2019-12-23
Як цитувати
[1]
І. Клєопа і О. Прозор, Особливості навчання слухачів-іноземців математики, ПБ, vol 4, № 2, с. 166-172, Груд 2019.
Розділ
Статті