Практичні результати формування готовності вчителів філологічних спеціальностей загальноосвітніх навчальних закладів до проектної діяльності

Автор(и)

  • Людмила Жиле Комунальний заклад «Гуманітарна гімназія № 1 ім. М. І. Пирогова ВМР»

DOI:

https://doi.org/10.31649/2524-1079-2019-4-1-007-015

Ключові слова:

вчителі філологічних спеціальностей, проектна діяльність, науково-методична робота, загальноосвітні навчальні заклади

Анотація

У статті розглянуто особливості організація дослідно-експериментальної роботи при формуванні готовності вчителів філологічних спеціальностей до проектної діяльності в умовах науково-методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів.

Статистичні розрахунки, отримані в результаті проведення формувального етапу експерименту, підтвердили, що в межах досліджуваної моделі реалізація комплексу запропонованих педагогічних умов формування готовності до проектної діяльності вчителів філологічних спеціальностей в умовах науково-методичної роботи загальноосвітнього навчального закладу забезпечила значний позитивний результат і не є випадковим чинником змін рівня готовності до проектної діяльності вчителів-філологів.

Біографія автора

Людмила Жиле, Комунальний заклад «Гуманітарна гімназія № 1 ім. М. І. Пирогова ВМР»

вчитель англійської мови

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 259

Опубліковано

2019-08-28

Як цитувати

[1]
Л. Жиле, «Практичні результати формування готовності вчителів філологічних спеціальностей загальноосвітніх навчальних закладів до проектної діяльності», ПедБез, вип. 4, вип. 1, с. 7–15, Сер 2019.

Номер

Розділ

Статті