Практичні результати формування готовності вчителів філологічних спеціальностей загальноосвітніх навчальних закладів до проектної діяльності

Автор(и)

  • Людмила Жиле Комунальний заклад «Гуманітарна гімназія № 1 ім. М. І. Пирогова ВМР»

DOI:

https://doi.org/10.31649/2524-1079-2019-4-1-007-015

Ключові слова:

вчителі філологічних спеціальностей, проектна діяльність, науково-методична робота, загальноосвітні навчальні заклади

Анотація

У статті розглянуто особливості організація дослідно-експериментальної роботи при формуванні готовності вчителів філологічних спеціальностей до проектної діяльності в умовах науково-методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів.

Статистичні розрахунки, отримані в результаті проведення формувального етапу експерименту, підтвердили, що в межах досліджуваної моделі реалізація комплексу запропонованих педагогічних умов формування готовності до проектної діяльності вчителів філологічних спеціальностей в умовах науково-методичної роботи загальноосвітнього навчального закладу забезпечила значний позитивний результат і не є випадковим чинником змін рівня готовності до проектної діяльності вчителів-філологів.

Біографія автора

Людмила Жиле, Комунальний заклад «Гуманітарна гімназія № 1 ім. М. І. Пирогова ВМР»

вчитель англійської мови

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 240

Опубліковано

2019-08-28

Як цитувати

[1]
Л. Жиле, «Практичні результати формування готовності вчителів філологічних спеціальностей загальноосвітніх навчальних закладів до проектної діяльності», ПедБез, вип. 4, вип. 1, с. 7–15, Сер 2019.

Номер

Розділ

Статті

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.