Використання інтелект-карт у процесі розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх інженерів
DOI:
https://doi.org/10.31649/2524-1079-2018-3-1-057-063Ключові слова:
інноваційні технології, інтелект-карти, розвиток мовленнєвої компетенції, англійська мова, самоосвітня компетентністьАнотація
Розглядаються питання застосування методу «Інтелект карт» в технічних ВНЗ при вивченні англійської мови для майбутніх фахівців комп’ютерних систем і автоматики. Аналізується поняття інтерактивних технологій, розкривається важливість та необхідність їх використання в навчально-виховному процесі вищої школи. Описані переваги інтерактивного навчання та основні принципи методики співробітництва. Презентовано метод «Інтелект карт», якій є сходинкою для системи розвитку мовленнєвої компетенції іноземної мови у майбутніх інженерів, як необхідного компонента їх самоосвітньої компетентності.
СПИСОК ПОСИЛАНЬ
Бьюзен, Т. (2003). Супермышление (2-е изд.). Минск: Попурри.
Бьюзен, Т. (2004). Научите себя думать. Минск: Попурри.
Глушок, Л. М. (2010). Застосування інтерактивних методів при викладанні англійської мови у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії. Педагогічний дискурс, 8, 56-59.
Жоголєва, Н. В., & Байсара, Л. І. (2007). Психологія візуального мислення та засоби його формування при навчанні. Взято з http://www. rusnauka.com /22_NIOBG_2007/ Psihologia /25170.doc/htm.
Зубенко, О. В., & Медведєва, С. О. (2008). Інтерактивні технології навчання при вивченні іноземних мов в технічному ВНЗ. Гуманізм та освіта: міжнародна науково-практична конференція. Вінниця: Вінницький національний технічний університет. Взято з https://conferences.vntu.edu.ua.
Озерян, О. Поради Тоні Б’юзена з техніки створення ментальних карт. Взято з http://sonyah. blogspot.com/2011/11/blog-post_6964.html.
Пометун, О., & Пироженко, Л. (2002). Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. Київ: А,П.Н.
Селевко, Г. К. (2006). Энциклопедия образовательных технологий (Т. 1). Москва: НИИ школьных технологий.
Старєва, А. М. (2005). Інтерактивна технологія навчання студентів у вищій школі. Наукові праці. Педагогічні науки (Т. 42), 29, с. 29-32.
Rogers, E. (2003). Diffusion ofInnovations, 5th Edition. NY: Simonand Schuster.
Russian mind maps. Retrieved from Www. yugzone. ru/../russian_mind_map. doc.
Buzan, Tony (2005). The Memory Book. ISBN 978-1-4066-44265.
Посилання
Biuzen, T. (2003). Supermysshlenye (2-e yzd.). Mynsk: Popurry.
Biuzen, T. (2004). Nauchyte sebia dumat. Mynsk: Popurry.
Buzan, Tony (2005). The Memory Book. ISBN 978-1-4066-44265.
Hlushok, L. M. (2010). Zastosuvannia interaktyvnykh metodiv pry vykladanni anhliiskoi movy u Khmelnytskii humanitarno-pedahohichnii akademii. Pedahohichnyi dyskurs, 8, 56-59.
Ozerian, O. Porady Toni Biuzena z tekhniky stvorennia mentalnykh kart. Retrieved from http://sonyah. blogspot.com/2011/11/blog-post_6964.html.
Pometun, O., & Pyrozhenko, L. (2002). Interaktyvni tekhnolohii navchannia: teoriia, praktyka, dosvid. Kyiv: A,P.N.
Rogers, E. (2003). Diffusion ofInnovations, 5th Edition. NY: Simonand Schuster.
Russian mind maps. Retrieved from www.yugzone.ru/../russian_mind_map.doc.
Selevko, H. K. (2006). Entsyklopedyia obrazovatelnykh tekhnolohyi (T. 1). Moskva: NYY shkolnykh tekhnolohyi.
Starieva, A. M. (2005). Interaktyvna tekhnolohiia navchannia studentiv u vyshchii shkoli. Naukovi pratsi. Pedahohichni nauky (T. 42), 29, s. 29-32.
Zhoholieva, N. V., & Baisara L. I. (2007). Psykholohiia vizualnoho myslennia ta zasoby yoho formuvannia pry navchanni. Retrieved from http://www.rusnauka.com/22_NIOBG_2007/Psihologia/25170.doc/htm.
Zubenko, O. V., & Medvedieva, S. O. Interaktyvni tekhnolohii navchannia pry vyvchenni inozemnykh mov v tekhnichnomu VNZ. Humanizm ta osvita: mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia. Vinnytsia: Vinnytskyi natsionalnyi tekhnichnyi universytet. Vziato z https://conferences.vntu.edu.ua.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 1314