Практичні результати формування готовності вчителів філологічних спеціальностей загальноосвітніх навчальних закладів до проектної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31649/2524-1079-2019-4-1-007-015Ключові слова:
вчителі філологічних спеціальностей, проектна діяльність, науково-методична робота, загальноосвітні навчальні закладиАнотація
У статті розглянуто особливості організація дослідно-експериментальної роботи при формуванні готовності вчителів філологічних спеціальностей до проектної діяльності в умовах науково-методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів.
Статистичні розрахунки, отримані в результаті проведення формувального етапу експерименту, підтвердили, що в межах досліджуваної моделі реалізація комплексу запропонованих педагогічних умов формування готовності до проектної діяльності вчителів філологічних спеціальностей в умовах науково-методичної роботи загальноосвітнього навчального закладу забезпечила значний позитивний результат і не є випадковим чинником змін рівня готовності до проектної діяльності вчителів-філологів.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 243