Застосування системи Maple при викладанні «диференціального числення» студентам-іноземцям у ЗВТО
DOI:
https://doi.org/10.31649/2524-1079-2018-3-2-102-109Ключові слова:
система Maple, генератор завдань, слухачі-іноземці, підготовче відділення, стислий довідник, заклад вищої технічної освітиАнотація
В статті показано актуальність використання системи Maple під час навчання математиці студентів іноземного відділення. На прикладі практичного заняття «Застосування і методи диференціального числення» висвітлено досвід подолання проблеми активізації самостійної роботи слухачів-іноземців у ЗВТО. Розкрито методику адаптації системи Maple до вивчення похідної зі студентами-іноземцями. Зміст та організаційна форма такого заняття можуть бути реалізовані у процесі підготовки студентів технічного напряму.
Сучасна тенденція освіти характеризується збільшенням частки самостійної роботи. Тому одним із актуальних завдань навчання є формування вмінь і навичок самостійної роботи, активізація її різними доступними способами. Практика викладання математики для студентів-іноземців підготовчого відділення показує, що успішність освоєння навчального матеріалу в процесі самостійної роботи не є ідеальною. Організація самостійної роботи в традиційному навчанні ускладнена недостатньою кількістю навчальних підручників для студентів-іноземців. Авторами розроблено свій підхід до організації самостійної роботи студента у різних її формах.
Оскільки для всіх факультетів ЗВТО вища математика є обов’язковою, у процесі навчання слухачів-іноземців підготовчого відділення потрібно розв’язати проблему вирівнювання знань з математики до шкільної програми України. Вирішення проблем подолання академічної різниці у математичній підготовці та формування готовності слухачів-іноземців підготовчого відділення до вивчення вищої математики має відбуватись на основі індивідуального підходу під час навчального процесу, який базується на застосуванні ІКТ.
Посилання
Hrebonkina, A. S. (2012). Posibnyk z matematyky dlia inozemnykh studentiv. Donetsk: DonNTU. Vziato z http://library.donntu.edu.ua/books/met/cd903.zip
Korniichuk, O. (2012). Motyvatsiia v systemi navchannia matematychnykh dystsyplin. Vytoky pedahohichnoi maisternosti: zb. nauk. prats. Seriia «Pedahohichni nauky». Poltava: PDPU im. V.ºH.ºKorolenka, 10, 144–148.
Mykhalevych, V. M. & Krupskyi, Ya. V. (2013). Rozvytok systemy Maple u navchanni vyshchoi matematyky maibutnikh inzheneriv-mekhanikiv: monohrafiia. Vinnytsia: VNTU. ISBN 978-966-641-539-7.
Mykhalevych, V. M. & Krupskyi, Ya. V. (2011). Rozvytok systemy Maple u navchanni vyshchoi matematyky. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia, 1(21). Vziato z http://journal.iitta.gov.ua.
Petruk, V. A. & Liesovyi, V. Yu. (2017). Adaptatsiia pershokursnykiv do navchannia u vyshchykh tekhnichnykh zakladakh osvity: monohrafiia. Vinnytsia: VNTU.
Sladkykh, I. A. (2011). Psykholoho-pedahohichni aspekty formuvannia hotovnosti studentiv-inozemtsiv hrup dovuzivskoi pidhotovky do navchannia u tekhnichnykh universytetakh. Nauka i osvita: pedahohika, 6, 220–222.
Tryus, Yu. V. (2005). Kompiuterno-oriientovni metodychni systemy navchannia matematyky. Cherkasy: Brama-Ukraina.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 360