СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ-МЕХАНІКІВ У СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ УНІВЕРСИТЕТСЬКИХ СЕРЕДОВИЩАХ
DOI:
https://doi.org/10.31649/2524-1079-2017-2-1-21-27Ключові слова:
зміст технічної освіти, принципи оновлення змісту освіти, університети аграрного профілю, професійна підготовка інженера-механіка, освітні середовищаАнотація
Проаналізовано вимоги до сучасної професійної підготовки інженерів у вищих навчальних закладах аграрного спрямування. Наголошено на необхідності доповнення традиційного змісту професійної підготовки майбутніх інженерів аграрного профілю, з урахуванням сучасних уявлень про розвиток регіонів, змінами у зв’язку зі світовою економічною кризою, адаптацією до європейського освітнього простору та участю аграрних університетів у міжнародних програмах закладів сільськогосподарської освіти, впливом інформаційних технологій на освітню діяльність.
Розкрито особливості сучасних інформаційних університетських середовищ. Описано структуру інформаційного середовища Вінницького національного аграрного університету та її функціональні можливості.
Посилання
2. Джеджула О. М. Сучасні освітні технології у професійній підготовці фахівців аграрного профілю: колективна монографія викладачів Вінницького національного аграрного університету та технологічно-промислового коледжу ВНАУ / За ред. О. М. Джеджули. – Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015. – 214 с.
3. Колесникова И. А. Педагогическое проектирование : учеб. пособие для высш. учеб. заведений / И. А. Колесникова, М. П. Горчакова-Сибирская ; под ред. И. А. Колесниковой. – М. : Издат. центр «Академия», 2005. – 288 с.
4. Мойсеюк Н. С. Педагогіка : навчальний посібник / Мойсеюк Н. С. – [3-тє вид.]. – 2004. – 350 с.
5. Новиков А. М. Методология образования / Новиков А. М. – М. : Эвгес, 2002. – 320 с.
6. Осипов П. Инженер как педагог, воспитатель / П. Осипов // Высшее образование в России. – 2008. – № 6. – С. 43–45.
7. Педагогіка в запитаннях і відповідях : навчальний посібник / Л. В. Кондрашова, О. А. Пермяков, Н. І. Зеленкова, Г. Ю. Лаврешина. – К. : Знання, 2006. – 252 с.
REFERENCES
1. Andreev A. Gumanitarnaya pedagogika v vyisshey shkole / A. Andreev // Vyisshee obrazovanie
v Rossii. – 2008. – № 6. – S. 119–127.
2. Dzhedzhula O. M. Suchasni osvitni tekhnolohii u profesiinii pidhotovtsi fakhivtsiv ahrarnoho profiliu: kolektyvna monohrafiia vykladachiv Vinnytskoho natsionalnoho ahrarnoho universytetu ta tekhnolohichno-promyslovoho koledzhu VNAU / Za red. O. M. Dzhedzhuly. – Vinnytsia : TOV «Nilan-LTD», 2015. – 214 s.
3. Kolesnikova I. A. Pedagogicheskoe proektirovanie : ucheb. posobie dlya vyissh. ucheb. zavedeniy / I. A. Kolesnikova, M. P. Gorchakova-Sibirskaya ; pod red. I. A. Kolesnikovoy. – M. : Izdat. tsentr «Akademiya», 2005. – 288 s.
4. Moiseiuk N. S. Pedahohika : navchalnyi posibnyk / Moiseiuk N. S. – [3-tie vyd.]. – 2004. – 350 s.
5. Novikov A. M. Metodologiya obrazovaniya / Novikov A. M. – M. : Evges, 2002. – 320 s.
6. Osipov P. Inzhener kak pedagog, vospitatel / P. Osipov // Vyisshee obrazovanie v Rossii. – 2008. – № 6. –
S. 43–45.
7. Pedahohika v zapytanniakh i vidpovidiakh : navchalnyi posibnyk / L. V. Kondrashova, O. A. Permiakov,
N. I. Zelenkova, H. Iu. Lavreshyna. – K. : Znannia, 2006. – 252 s.
##submission.downloads##
-
pdf
Завантажень: 746