Особливості навчання майбутніх технічних фахівців розв’язанню прикладних задач методами нарисної геометрії
DOI:
https://doi.org/10.31649/2524-1079-2018-3-2-089-094Ключові слова:
нарисна геометрія, прикладні задачі, професійна компетентність технічного фахівця, просторова уяваАнотація
У статті розкривається потенціал нарисної геометрії для розв’язання майбутніми технічними фахівцями прикладних задач. Проведене анкетування студентів виявило, що професійна орієнтація нарисної геометрії є одним з домінуючих мотивів до її вивчення. На основі аналізу навчальної літератури зроблено висновок про недостатню кількість прикладних задач для формування мотивації до вивчення нарисної геометрії. Визначено причини недостатнього використання прикладних задач у процесі навчання нарисної геометрії. З’ясовано, що особливості створення комплексу прикладних задач з нарисної геометрії пов’язані з відсутністю у студентів перших курсів відповідних професійних знань та розвиненої просторової уяви. Сформульовано загальні вимоги до прикладних задач з нарисної геометрії. Інформаційні технології суттєво змінюють застосування засобів нарисної геометрії для розв’язання прикладних задач. Запропоновано дидактичні принципи, які корелюють з загальними підходами до створення прикладних задач.
Посилання
Kovalenko S. (2010). Hrafichna pidhotovka maybutnikh inzheneriv-budivelʹnykiv u lohitsi kompetentnisnoho pidkhodu. Molodʹ i rynok, 11, 127–132.
Kozak YU.YU.(2016). Hrafichna kompetentnistʹ yak skladova profesiynoyi pidhotovky maybutnikh inzheneriv-pedahohiv kompʺyuternoho profilyu. Ternopilʹ: TNPU.
Kozyar M. M. (2008). Formuvannya hrafichnoyi kompetentnosti studentiv vyshchykh tekhnichnykh navchalʹnykh zakladiv osvity zasobamy kompʺyuternykh tekhnolohiy . Rivne : NUVHP.
Lahunova M. V. (2002). Teoryya y praktyka formyrovanyya hrafycheskoy kulʹtury v vysshem tekhnycheskom uchebnom zavedenyy. (Avtoref. dys. dokt. ped. nauk). Novhorodskyy hosudarstvennyy pedahohycheskyy ynstytut, Novhorod..
Oliferenko T. O.(2015). Formuvannya hrafichnoyi kompetentnosti maybutnikh uchyteliv tekhnolohiy: Vyznachennya strukturnykh komponentiv Naukovyy chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova, 52, 181-188.
Ozhha M. M. (2017). Problemy hrafichnoyi pidhotovky maybutnikh inzheneriv-pedahohiv u naukovykh doslidzhennyakh. Vinnytsya:VNAU.
Potiyenko V. O. & Doroshenko YU.O. (2012) Zyasuvannya sutnosti ponyattya «khudozhnʹo-hrafichna kulʹtura». Trudova pidhotovka v suchasniy shkoli, 11(103), 26–30.
Raykovsʹka H. O. (2011). Teoretyko-metodychni zasady hrafichnoyi pidhotovky maybutnikh fakhivtsiv tekhnichnykh spetsialʹnostey zasobamy informatsiynykh tekhnolohiy. (Avtoref. dys. d. ped. nauk). Kyyiv: NPU im. M.P.Drahomanova.
Satskov N. YA. (2018) Prakseolohycheskyy podkhod v formyrovanyy cheloveka novoho obshchestva. Suchasni informatsiyni tekhnolohiyi ta innovatsiyni metodyky navchannya v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiya, teoriya, dosvid, problemy, 50, 245.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 344